
Feest je mee? Koen van Kelecom
In Vlaanderen feesten we graag: we hebben niet alleen de nationale feestdag op 21 juli, we hebben ook de Vlaamse feestdag op 11 juli.
Maar wat vieren we dan precies? En waarom mogen we flauwe grappen maken op 1 april? Dat lees je allemaal in dit boek. Je komt ook te weten hoe Valentijnsdag is ontstaan en wat het Offerfeest voor de moslims betekent.
In Feest je mee? lees je 22 verhalen in makkelijke taal over feestdagen en over vakantiedagen in Vlaanderen en België. Het is allemaal leuk om te weten én bovendien heel handig. Want dan weet je wanneer de winkels dicht zijn en wanneer je niet naar school moet.
Bij elk hoofdstuk zijn er vragen die je helpen om alles nog beter te begrijpen. Er staat ook telkens een weblink bij. Daar vind je nog meer info én een filmpje over die feestdag.
Op voorraad
- Vanaf 10 stuks voor slechts € 15,00 per stuk 14% korting!
Specificaties
Titel | Feest je mee? |
---|---|
ISBN | 978-90-8696-351-5 |
Auteur | Koen van Kelecom |
Leesniveau | A2/B1 |
Aantal pagina's | 56 |
Bindwijze | Paperback |
Illustraties | Ja |
Taal | Nederlands |
Uitgeverij | Eenvoudig Communiceren |
Leeftijd | 18 + |